F.A.Q.

Hierbij treft u de veel gestelde vragen aan. Veelal zijn deze door filmpjes verduidelijkt. Mocht uw vraag er niet tussen staan of is het nog niet geheel duidelijk? Bel ons dan op 010-7600000 of mail naar support@libervoice.nl. Wij blijven onze FAQ continue verbeteren dus alle opmerkingen over onduidelijkheden of vragen die gemist worden ontvangen wij graag.

Libervoice Operator handleiding

  • Hier kunt u uw wachtwoord en/of uw gebruikersnaam wijzigen, een afbeelding van de gebruiker uploaden of de letter grootte aanpassen.

  • Wilt u collega’s ook toegang geven tot operator? Maakt u dan hier een gebruiker voor hen aan. U bepaalt zelf de rechten die zij meekrijgen. (zie voor dit laatste film 3, de rechten per gebruiker instellen)

  • Hier bepaalt u de rechten die u uw medewerker wilt geven.

  • Hier kunt u terugvinden hoe u de voicemail in kunt stellen

  • Hier ziet u hoe u de call limit kunt instellen en wat er moet gebeuren als de call limit bereikt is.

  • Hier vindt u een overzicht terug van de door Libervoice verzonden facturen en de betaalstatus.

  • Wilt de mogelijkheid tot het bellen van betaalnummers of gesprekken naar het buitenland uitzetten? U vindt hier terug hoe u dit in kunt stellen.

  • Een vakantieplanning of een dag- en nachtschakeling maken? Hier vindt u terug hoe u dit in kunt stellen.

  • Doorschakelen naar een ander nummer, intern of extern. Hier de handleiding om dit via de portal in orde te maken.

  • Deze instructiefilm helpt u met het importeren van contacten.

  • Via de Call Detail Records kunt U de nummers en de tijdsduur van in- en uitgaande gesprekken bekijken. U kunt hiervan ook een overzicht exporteren naar bijvoorbeeld Excel.

  • Door middel van deze instructiefilm kunt u zien hoe u een ticket in de portal kunt aanmaken bij technische problemen of vragen.

  • Veelgestelde vragen

  • Belt u met een Libervoice toestel naar 920, dan komt u in het afluister- en inspreekmenu.

  • U belt met het toestel naar 901. Hier voert u het interne nummer in dat u aan wilt melden (en sluit deze af met een hekje) en geeft daarna uw pincode in (Ook deze sluit u af met een hekje).
    Het toestel is nu aangemeld op ons netwerk.

    Maakt u gebruik van twinning belt u dan naar 912. Twinning = met 1 gebruiker gebruik maken van twee toestellen.

  • U belt met een toestel van Libervoice naar 905. U kunt hier uw boodschap inspreken.
    U/wij kunnen deze dan bijvoorbeeld koppelen aan uw voicemailbox of afwezigheidsmelding bij feestdagen.

  • Wilt u bijvoorbeeld een keer eerder dicht of een andere vakantie tijdsinstelling activeren?
    Dit kan door met een Libervoice toestel te bellen naar 915.

  • Het standaard nummer om de voicemail van uw mobiele telefoon af te luisteren is 1233.

    Echter als dit niet werkt, bijvoorbeeld in het buitenland, dan kunt u bellen naar : +31686881233.
    Het is wel zo dat er vanuit het buitenland om een pincode gevraagd wordt. Dit is de pincode die door u zelf ingesteld is op het moment dat voicemail geactiveerd is.

  • Downloads

    Libervoice biedt alle vrijheid van bellen.
    4redenen-zekerheid
    Vrijheid van keuze!

    Op maat pakket
    voor u samengesteld

    4redenen-zekerheid
    Vragen staat vrij!

    Deskundige adviseurs
    & 24/7 support

    4redenen-zekerheid
    Vrijheid en blijheid!

    Service, kwaliteit &
    persoonlijk aanpak

    4redenen-zekerheid
    Zorgenvrij!

    Betrouwbaar
    netwerk

    De beste telefonie-ervaring, probeer het gratis uit! Bel mij voor de mogelijkheden.
    × Hoe kan ik je helpen?