Support

Frequently Asked Questions en storingen

Op deze pagina vindt u de link naar onze F.A.Q.’s (Frequently Asked Questions) terug. Indien u het antwoord op uw vraag hier niet terug kunt vinden treft u ook een formulier aan voor het aanvragen van support. Wij antwoorden dan zo spoedig mogelijk op uw vraag.
Uiteraard kunt u ons op werkdagen ook bereiken op telefoonnummer 010 – 760 00 00.

Op de hoogte blijven van al het onderhoud dat wij uitvoeren?
Klik dan hier : Onderhoud Libervoice

Ervaart u een storing en wilt u hier meer informatie over inzien?
Klik dan hier : Storingen Libervoice

Ook treft u op deze pagina een link naar onze portal aan (operator.libervoice.nl). Indien u inlogt op onze portal krijgt u toegang tot uw gegevens en instellingen. U kunt hier ook zelf uw omgeving beheren en uw factuur- en betaalgegevens bekijken.

Support

Daarnaast vindt u hier de optie om een teamviewer sessie op te starten met één van onze medewerkers zodat hij/zij op afstand op uw computer met u mee kan kijken.

Support aanvraag


  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Libervoice biedt alle vrijheid van bellen.
4redenen-zekerheid
Vrijheid van keuze!

Op maat pakket
voor u samengesteld

4redenen-zekerheid
Vragen staat vrij!

Deskundige adviseurs
& 24/7 support

4redenen-zekerheid
Vrijheid en blijheid!

Service, kwaliteit &
persoonlijk aanpak

4redenen-zekerheid
Zorgenvrij!

Betrouwbaar
netwerk

ISDN STOPT! Wist u dat de ondersteuning van ISDN lijnen in 2019 gaat stoppen? Kosteloos overstappen? Bel mij voor de mogelijkheden.

Geavanceerde cookie instellingen

Libervoice maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele en analytische doeleinden. Meer informatie over deze verwerking van (persoons)gegevens kunt u vinden in de privacyverklaring.

Privacyverklaring
Instellingen