Verschillen VA-MO Managed Mobile & Xelion

Wat zijn de verschillen tussen onze twee VA-MO (Vast-Mobiel) oplossingen Managed Mobile en Xelion?

Op deze pagina vindt u een kort overzicht van de grootste verschillen tussen onze twee Vast-Mobiel oplossingen genaamd Managed Mobile of Xelion. Op basis hiervan kunt u wellicht al een keuze maken welke oplossing het beste bij u past.

Mobiele provider

Onze Xelion oplossing is provider onafhankelijk. Bij welke mobiele provider u ook aangesloten zit, u kunt ten aller tijden gebruik maken van de Xelion app. Bij onze Managed Mobile oplossing is dit niet het geval. De nummers dienen ook op ons platform te zitten. Dit houdt in dat een overstap afhankelijk is van de einddata van uw huidige aansluitingen bij andere providers. Uiteraard is het geen probleem uw mobiele nummer te behouden, alleen kan het, afhankelijk van uw huidige contractperiode, even duren totdat u gebruik kunt maken van de VA-MO oplossing.
U kunt wel al met uw vaste telefonie overstappen zodat u alvast voorbereid bent op de volledige integratie. Lees hier meer over onze Managed Voice oplossing.

4G of WiFi

Een groot voordeel van het gebruik van de Xelion app is dat u geen data- of WiFi-verbinding nodig heeft. De app communiceert over het GSM netwerk waarmee u overal en altijd toegang heeft tot de app.
Bij onze Managed Mobile oplossing dient er altijd een internetverbinding aanwezig te zijn. Dit kan zowel via WiFi als via 4G.

Vooruitstrevend

Xelion legt de lat erg hoog voor zichzelf. Zij willen altijd vooruitstrevend zijn en doen hun uiterste best om snel door te ontwikkelen. Wilt u dus snel gebruik maken van de nieuwste snufjes en technieken? Dan is Xelion een goede keuze.

Factuur verschillen VA-MO Managed Mobile & Xelion

Bij onze Managed Mobile oplossing heeft u één overzichtelijke factuur voor al uw telecommunicatiediensten. Zowel uw mobiele abonnementen als vaste telefonie wordt middels één duidelijke factuur maandelijks afgerekend. Overzichtelijker wordt het niet.
Bij de Xelion oplossing ontvangt u verschillende facturen. Van Libervoice voor de maandelijkse kosten voor vaste telefonie (inclusief de Xelion app) en via uw mobiele provider(s) de facturen voor uw mobiele telefonie omgeving.

Alles-in-1

Met de Managed Mobile oplossing betaald u per gebruiker één vast tarief. Dit vaste tarief omvat de kosten voor mobiele- en vaste telefonie. Hierdoor kunnen wij deze oplossing tegen een aantrekkelijke prijs aanbieden.

Wilt u meer weten over de verschillen VA-MO Managed Mobile & Xelion neem dan gerust contact met ons op.

Libervoice biedt alle vrijheid van bellen.
4redenen-zekerheid
Vrijheid van keuze!

Op maat pakket
voor u samengesteld

4redenen-zekerheid
Vragen staat vrij!

Deskundige adviseurs
& 24/7 support

4redenen-zekerheid
Vrijheid en blijheid!

Service, kwaliteit &
persoonlijk aanpak

4redenen-zekerheid
Zorgenvrij!

Betrouwbaar
netwerk

ISDN STOPT! Wist u dat de ondersteuning van ISDN lijnen in 2019 gaat stoppen? Kosteloos overstappen? Bel mij voor de mogelijkheden.

Geavanceerde cookie instellingen

Libervoice maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele en analytische doeleinden. Meer informatie over deze verwerking van (persoons)gegevens kunt u vinden in de privacyverklaring.

Privacyverklaring | Close
Instellingen