Nieuwsbericht
25jan

Wachtrij

Wachtrij – Heeft u veel tegelijk binnenkomende gesprekken? En niet altijd voldoende capaciteit om deze direct door een medewerker te laten beantwoorden?

Het is mogelijk om de beller in een wachtrij terecht te laten komen. In deze wachtrij kunt u de beller een muziekje laten horen, of het aantal wachtenden dat er nog voor de beller zijn.
Natuurlijk is het ook mogelijk een zelf ingesproken tekst te laten horen in de wachtrij.

Wilt u meer weten? Neemt u dan contact met ons op.
U kunt hier ook alvast meer lezen over onze VoIP abonnementen. Of hier over onze mobiele abonnementen.

 

 

Libervoice biedt alle vrijheid van bellen.
4redenen-zekerheid
Vrijheid van keuze!

Op maat pakket
voor u samengesteld

4redenen-zekerheid
Vragen staat vrij!

Deskundige adviseurs
& 24/7 support

4redenen-zekerheid
Vrijheid en blijheid!

Service, kwaliteit &
persoonlijk aanpak

4redenen-zekerheid
Zorgenvrij!

Betrouwbaar
netwerk

De beste telefonie-ervaring, probeer het gratis uit! Bel mij voor de mogelijkheden.

Geavanceerde cookie instellingen

Libervoice maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele en analytische doeleinden. Meer informatie over deze verwerking van (persoons)gegevens kunt u vinden in de privacyverklaring.

Privacyverklaring | Close
Instellingen