Telefooncentrale kapot?
Is uw telefooncentrale van bijvoorbeeld het merk Siemens, Alcatel of een ander merk aan vervanging toe?
U staat op het punt om te investeren in wellicht een nieuwe telefooncentrale. Bekijkt u dan ook zeker de vele mogelijkheden van een eventuele overstap naar VoIP telefonie. In plaats van de aanschaf van een nieuwe telefooncentrale kunt er ook voor kiezen om direct over te stappen op VoIP. U maakt dan gebruik van de modernste functionaliteiten welke automatisch beschikbaar voor u zijn. U ontkomt helaas bij een defecte telefooncentrale niet aan een investering. Laat het dan direct een investering voor de toekomst zijn. Met een VoIP telefonie oplossing kunt u jaren vooruit en blijft u meegaan met de nieuwste ontwikkelingen en mogelijkheden. U betaald ook nooit te veel, u betaald namelijk per gebruiker. U bent waar u maar wilt bereikbaar onder uw zakelijke nummer. Zolang er maar internet is, kunt u het toestel aansluiten en bellen alsof u op kantoor zit. Dit is voor bijvoorbeeld thuiswerken ook ideaal. U kunt thuis in- of uitschakelen wanneer dat u uitkomt.
Managed Voice
Managed Voice, de nieuwe manier van bellen. Dankzij de sterke opkomst van VoIP, het bellen via internet, hoeft u voortaan niet meer zelf te investeren in een telefooncentrale binnen uw bedrijf.
Tegen een vaste vergoeding per werkplek kunt u nu gebruik maken van een hypermoderne telefooncentrale met de allernieuwste en meest geavanceerde faciliteiten. Deze hypermoderne centrale is redundant uitgevoerd. Libervoice vindt het belangrijk dat u te allen tijden bereikbaar bent. Door het redundant uitvoeren van ons VoIP-platform over maar liefst 4 datacenters kunnen wij 99% bereikbaarheid garanderen. Redundant houdt namelijk in, dat als één datacenter te kampen mocht krijgen met een storing, alle gesprekken automatisch via het volgende datacenter gerouteerd worden.
Graag informeren wij u geheel vrijblijvend over alle mogelijkheden. Zowel voor het vervangen van uw bestaande centrale als bij een overstap naar VoIP.